poniedziałek, 29 sierpnia 2016

journey






shoes- mango
biker jacket- zara












21 komentarzy:

  1. Stylizacja nie ma w moim stylu ;) Ale Ty b.podobasz mi sie w takim wydaniu! :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja nie ma w moim stylu ;) Ale Ty b.podobasz mi sie w takim wydaniu! :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool look! :))

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest bardzo, bardzo fotogeniczny zestaw :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, niby prosty look ale ze smakiem, spodnie genialne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja uwielbiam takie nogawki! A na szczupłych osobach, jak Ty, jeszcze bardziej. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci w tym fasonie spodni <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja. Wyglądasz w niej obłędnie.
    Będę tu częściej zaglądać.
    Zapraszam na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. You look amazing

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  10. Podoba nam się!
    Z miłą chęcią dodajemy Twój blog do obserwowanych :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz w tych spodniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Good day, hopefully today can be better than the day before.

    OdpowiedzUsuń
  13. Good afternoon, hopefully this sunny day and keep the spirit to work.

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you for sharing very useful & informative article.
    For sofa repair service contact thesofastore they gives
    Best Sofa Repair Services in Yelachenahalli,Bangalore

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność a ja się odwdzięczę. Pamiętaj jednak że jest cienka granica między krytyką a chamstwem, zawsze najbardziej negatywną ocenę można przytoczyć w sposób kulturalny i inteligentny.Zapraszam także na Fanpage http://www.facebook.com/RaszRush